Mitt speciella motiv đŸ“·

Mina kÀra lÀsare, ni som fotograferar, har ni nÄgot speciellt motiv som ni Äterkommande kommer pÄ att ni fotar? Ex. djur, landskap, solnedgÄngar, soluppgÄngar, blommor, byggnader osv.
Mitt speciella motiv mĂ„ste ju helt enkelt vara solnedgĂ„ngar. Jag vet inte hur mĂ„nga olika solnedgĂ„ngsbilder jag har i kameraminnet, har aldrig rĂ€knat, men nog Ă€r det en hel del alltid 🙈

Men alltsĂ„ de Ă€r ju sĂ„ vackra! Jag kan ju liksom inte lĂ„ta bli haha. Alla unika pĂ„ sitt sĂ€tt. Och nu under vintern, nĂ€r dessa solnedgĂ„ngar varierar i olika nyanser av rosa/aprikos till ljust, ljust lila. En kan ju inte annat Ă€n att knĂ€ppa av ett par bilder 🌅🙏😍
 
GĂ„rdagens bild
 
21 januari 2017
 
NĂ„gon vecka sedan
 
1 januari 2020
 
NĂ„gon vecka sedan
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

jessicavesterlund.blogg.se

Lever min dröm med min dotter och vÄr lilla katt pÄ landsbygden. I bloggen skriver jag om allt möjligt- tankar som mitt hjÀrta kÀnner. Bakning, att vistas i skogen, inredning, pyssla, mÄla, fota och skriva Àr nÄgra av mina intressen. Hoppas du vill följa mig hÀr!

RSS 2.0