December, julbordskryssning och en inneboende ❄️✨🎅🚪🤫

December månad och idag är det exakt 3 veckor kvar till julafton 🎅🧑‍🎄🎄🥰
Hur är läget med er?
Har ni köpt färdigt alla julklappar? Eller är ni lite småstressade precis som mig på den fronten 😅🫣
Jag har några stycken kvar, men jag är mer färdig än vad jag inte är färdig så att säga, så det är ju ett plus 🙌
 
Idag har vi åkt Ålandsbåten- Eckerölinjen Linjen för det traditionsenliga julbordet tillsammans med våra fina vänner 🥰🙏🧑‍🎄✨
Vi hade så roligt tillsammans, och maten var verkligen jättegod! Det enda negativa är att det var såna köer till de olika bufféborden 🙄 men förutom det så är vi så nöjda (och mätta!) med dagen 😅🫶
 
Imorgon, eller ja lite senare idag rättare sagt, så kommer min pappa hit på besök, vilket ska bli skoj! 

Hur ser det ut utanför fönstret hemma hos dig? Är det lika vitt och vackert som här hos oss? 😍 Man får verkligen julkänsla må jag säga 🫶 En riktig vintersaga ❄️✨
 
Vi har förresten fått en inneboende förstår ni 😉 Plötsligt en morgon var det en liten, liten dörr och ett par små, små skidor med tillhörande stavar som stod uppställda emot ytterväggen i trappan upp till övervåningen. Och även 24 st små vantar som hängde efter varandra. Dock har vi inte sett till vår nya gäst, men vi misstänker att det händer mycket under nätterna 😉🎅🚪
Dottern tycker att det är såå spännande! Varenda morgon går hon till trappan för att se vad tomtenissen haft för sig under natten 😃🤫
Imorse låg det en kanelstång och lite godis i vante nr. 3 

När hörni, klockan har ju som vanligt alldeles för bråttom, och det börjar med andra ord bli sent 🥱 men jag önskar er en fin kommande vecka!

✨️
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

jessicavesterlund.blogg.se

Lever min dröm med min dotter och vår lilla katt på landsbygden. I bloggen skriver jag om allt möjligt- tankar som mitt hjärta känner. Bakning, att vistas i skogen, inredning, pyssla, måla, fota och skriva är några av mina intressen. Hoppas du vill följa mig här!

RSS 2.0