En lugn påsk hemma 🐣🐔🐓🪺🌷🥰

Hejsan!
 
Καλό βράδυ och Καληνύχτα betyder godkväll och godnatt.
Ikväll har jag haft grekiska-lektion med βασιλική 😀 Alltid lika roligt, dock så är de olika böjningarna av ord såå svåra! Det är väl inte för inte som man brukar jämföra svåra saker med: det är rena grekiskan... 😂 ja det ligger nog någonting i det.
 
Nu var det ett bra tag sedan jag skrev något här i bloggen, förra månaden till och med 🙈
Det har redan hunnit bli 12 april, haha det hinner säkert bli den 13:e också innan jag har skrivit klart och publicerat det här inlägget 😅
 
Hur mår ni?
Med mig är det bra. Njuter sååå av att den långa vintern äntligen verkar ha tagit slut 🙏 Inte en dag för tidigt haha. MEN det är fortfarande april med det tillhörande april-vädret, så man vet ju aldrig.
 
 
Hur långt har vårvädret kommit hos dig?
Är det barbacke hos dig med, eller råder vinterdagar ännu?
Här är det hyfsat varma dagar med solsken och fågelkvitter, helt underbart 🙌 nästan så att man blir kär i livet på nytt 😅😍
 
 
Den här veckan är jag hemma med dottern som hade feber häromdagen, så vi har en lugn vecka hon och jag. 
 
Hade ni en fin påsk?
Vi hade en jättehärlig påsk, med rena sommarvärmen (nja, kanske inte varmt, men varmt och skönt var det iallafall).
Vi firade här hemma, vi kände att vi behövde vara hemma och bara ha ett lugnt påskfirande tillsammans med Morfar. 
 
Tänkte bara skriva en kort liten uppdatering så att ni vet att jag lever iallafall 😅
Ha det så bra tills vi hörs nästa gång!
 
 
 
 
 
 
 
 
Påsk- och vårtårta 👌🎂
 
 
Jag blev bjuden på glass av en väldigt söt glassförsäljare 🥰
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

jessicavesterlund.blogg.se

Lever min dröm med min dotter och vår lilla katt på landsbygden. I bloggen skriver jag om allt möjligt- tankar som mitt hjärta känner. Bakning, att vistas i skogen, inredning, pyssla, måla, fota och skriva är några av mina intressen. Hoppas du vill följa mig här!

RSS 2.0