Jul 2023 đŸŽ…đŸŽ„đŸŒŸđŸ™đŸŽđŸ„°

GodkvÀll pÄ Er!

Jag hoppas att Ni haft en fin julafton, hur, var och om Ni har firat idag.
 
Jag firade hÀr hemma tillsammans med min dotter, min pappa, och min dotters pappa.
Som ni kanske vet sÄ bor vi ju fortfarande tillsammans, och i Är firade vi Àven tillsammans som vi brukar, för dotterns skull.
 
Vi hade en lugn och fin julafton med god mat, Kalle Anka och julklappar till dotterns stora glĂ€dje. Som det enligt henne var en alldeles för lĂ„ng vĂ€ntan efter 😅
 
 
Utomhus just nu ser det verkligen ut som ett riktigt vinterlandskap, och det Àr sÄ, sÄ vackert!
Det Ă€r som att bo i en vinterdröm, med tjock, tung snö pĂ„ granarna och vitt sĂ„ lĂ„ngt ögat kan nĂ„ 😍
Det har snöat konstant under tvÄ dagars tid, och vi har fÄtt en hel del snö, garanterat minst 50 cm. Och nu nÀr jag sitter hÀr i köket i kökssoffan och tittar ut mot gatlyktan sÄ ser jag att det har börjat snöa igen, sÄ ja, det Àr verkligen julstÀmning.
 
Dottern och jag har jullov just nu, och det Ă€r sĂ„ vĂ€lbehövligt och skönt 🙏

Hörni nu börjar det hÀr minst sagt kÀmpiga Äret lida mot sitt slut, knappa 7 dagar kvar av 2023. Och det hÀr Äret har sannerligen inte varit likt nÄgot annat Är.
Om jag skulle sammanfatta det hÀr Äret i nÄgra enstaka ord, sÄ skulle jag nog vÀlja: vÀntan, frustration men Àven kÀrlek.
Livet helt enkelt.
 
Ha det sÄ bra sÄ lÀnge tills vi hörs nÀsta gÄng!
😘



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

jessicavesterlund.blogg.se

Lever min dröm med min dotter och vÄr lilla katt pÄ landsbygden. I bloggen skriver jag om allt möjligt- tankar som mitt hjÀrta kÀnner. Bakning, att vistas i skogen, inredning, pyssla, mÄla, fota och skriva Àr nÄgra av mina intressen. Hoppas du vill följa mig hÀr!

RSS 2.0