Inte likt något annat år... & Grattis till mig - 38 år idag and awesome!

 Hej på er...!
 
Just nu är det midnatt den 17 juli 2023 och jag fyller 38 år idag 😍
 
Och precis när klockan på telefonen slog 00:00 och det därmed blev Min 38:e Födelsedag så satt jag ute på trappen och tittade ut över natthimlen, och kände så starkt i mitt hjärta att det här året kommer inte att bli likt något annat år... 🙏💗
 
Jag hoppas att det är fint med Er, jag mår bra jag med.
I mitt liv under den senaste tiden så har det skett stora förändringar, jag har tagit ett livsavgörande beslut- jag och maken ska skilja oss.
 
När man som jag känner att enough is enough så finns det liksom ingen återvändo. Och detta är utan tvekan ett av de allra jobbigaste besluten och den mest känslomässigt omtumlande tiden i mitt liv...
 
 Så, to make a long story short...
Detta är en av anledningarna till att jag varit frånvarande härinne.
 
 
 
Ta hand om Er allihop så hörs vi inom en snar framtid.
 
Gör sådant som gör dig själv lycklig, livet är för kort för något annat! 
 
😘
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

jessicavesterlund.blogg.se

Lever min dröm med min dotter och vår lilla katt på landsbygden. I bloggen skriver jag om allt möjligt- tankar som mitt hjärta känner. Bakning, att vistas i skogen, inredning, pyssla, måla, fota och skriva är några av mina intressen. Hoppas du vill följa mig här!

RSS 2.0