Mamma-dotterhelg đŸ„°

 Hej eller godkvĂ€ll/godnatt pĂ„ er snarare 😅
 
Nu var det riktigt lĂ€nge sedan som jag skrev nĂ„gonting hĂ€r i bloggen. Jag har inte kĂ€nt mig sĂ„ motiverad till att skriva dĂ„ det har varit sĂ„ mycket annat i mitt liv att tĂ€nka pĂ„ som ni vet đŸ€·â€â™€ïž
 
Jag hoppas att allt Ă€r bra med Er iallafall. Med mig sĂ„ börjar saker och ting ordna upp sig, tack och lov, men det har varit tuffa och omvĂ€lvande 6 mĂ„nader đŸ„Ž
 
Den hĂ€r helgen Ă€r det min helg med dottern, och vi har haft en jĂ€ttelugn helg hemma. Vi har bla. lekt och Ă€ven stĂ€dat pĂ„ hennes rum (det lĂ„g leksaker pĂ„ heeela golvet đŸ€ŻđŸ˜…) sĂ„ det var en vĂ€lbehövlig stĂ€dning minst sagt.

Imorgon, eller snarare senare idag, sÄ ska vi ev. baka nÄgonting tillsammans, dÄ hon tycker att det Àr sÄ roligt (och jag med för den delen), samt gÄ till grannarna och frÄga om dem Àr sugna pÄ att handla ur jultidningskatalogen som hon sÀljer ur.
Dottern har redan berĂ€ttat om allting hon ska köpa/vill ha frĂ„n de olika premierna som man fĂ„r nĂ€r man sĂ€ljer för visst antal pengar. Hon visade mig huuur mycket som helst 😅, sĂ„ ja vi fĂ„r se hur mycket summan hon sĂ€ljer för blir i slutĂ€ndan 💰
 
Jag ville mest kika in hÀr sÄ att ni vet att jag lever haha.
Ha det sĂ„ bra sĂ„ lĂ€nge tills vi hörs nĂ€sta gĂ„ng 😘


 
 



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

jessicavesterlund.blogg.se

Lever min dröm med min dotter och vÄr lilla katt pÄ landsbygden. I bloggen skriver jag om allt möjligt- tankar som mitt hjÀrta kÀnner. Bakning, att vistas i skogen, inredning, pyssla, mÄla, fota och skriva Àr nÄgra av mina intressen. Hoppas du vill följa mig hÀr!

RSS 2.0